Pro iDnes.cz jsme připravili první zpravodajskou reality show v podobě jež motivuje ke splnění životního cíle (www.idnes.cz/tvujpribeh).
Imagová kampaň proběhne ve třech vlnách. V první a zároveň hlavní fázi, která má mediální hodnotu 20 mil. Kč, komunikujeme VIP osobnosti. Ty se objeví zejména v tiskové inzerci v MF DNES, Lidových novinách, deníku Metro či týdeníku Euro a na bannerových plochách všech ostrovů portálu iDNES.cz a Kraje.iDNES.cz.
Do startovní části kampaně se zapojili např. fotbalista Libor Sionko, Miss World Taťána Kuchařová, skupina Charlie Straight, DJ Ladida, ekonom Tomáš Sedláček, snowboardista Martin Černík, zpěvák Matěj Ruppert, herec Rosťa Novák, hokejista Michal Broš, zpěvačka Ewa Farna a další. Svoje životní příběhy komunikují i zvířecí prominenti ze ZOO Praha, která je do celé kampaně rovněž zapojena. Za všechny jmenujme gorilího samce Richarda nebo slavnou slonici Shanti.
Kampaň je také podpořena rádiovými spoty na Evropě 2, Frekvenci 1, Impulsu, Expresu a rádiu Classic a dále videospoty na TV Óčko, Prima Cool a v síti kin Cinestar. Video spoty byly natočeny ve spolupráci se studiem FairFilm a režisérem Milošem Zábranským. Cílová skupina se může o projektu dozvědět rovněž z kampaně na středních a vysokých školách či z autobusů Student Agency. Ve druhé a třetí fázi budou komunikováni jednotliví soutěžící, jejich příběhy a značka iDNES.cz, a to v mediální hodnotě 10 mil. Kč.
Každý, kdo se do soutěže přihlásí a přispěje svým příběhem, bude zařazen do hodnocení odborné poroty, která vybere 100 semifinalistů. V druhé polovině října se na iDNES.cz uskuteční závěrečné hlasování, ve kterém čtenáři a fanoušci soutěžících vyberou z řad semifinalistů konečnou padesátičlennou skupinu. Každému z této padesátky, kterému se podaří doložit splnění stanoveného cíle, pak iDNES.cz vyplatí odměnu 100 tisíc korun. Celkem je pro úspěšné finalisty připravena suma pět milionů korun.
Autor
jabar
Kategorie
Full service